fredag 2. mars 2012

Fredagsfavoritter fra Epla uke 9


Hele listen finner du her: En fryd for øyet


Det er blitt en fin eplatradisjon å lete blant skattene på Epla for å finne frem ukas fredagsfavoritter. På denne måten bidrar vi til å trekke fine produkter fra eplabutikkene frem i lyset.


Dette er min aller første liste med fredagsfavoritter på min nystartede blogg. I dag er mine favoritter i nydelige pastellfarger. Jeg håper du finner noe du liker! Legg gjerne igjen et lite spor i kommentarfeltet. Da blir jeg glad! 


                    

5 kommentarer:

  1. Så flotte favoritter:)

    God helg til deg.

    Hanne

    SvarSlett
  2. Nydelig liste!

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Så mye vakkert! Må si at noe av det jeg liker med disse listene er at man finner alle disse "godbitene" som man hadde gått glipp av ellers:)
    Ha en riktig god helg videre:)

    SvarSlett
  4. Så bra at du fikk ut listen :) Flotte ting du har funnet frem! Sukkertøy har jeg også på flere av mine siste lister. De ser jo så deilikate ut :)

    SvarSlett
  5. Søte favoritter! Fikk en veldig god vår følelse av disse:) God helg!

    SvarSlett