torsdag 22. mars 2012

Invitasjonskort på bestilling

Håndlagde invitasjons- og takkekort til alle anledninger kan bestilles i min nettbutikk. F.v.: Dåpsinvitasjon til pike, dåpsinvitasjon til gutt, takkekort, generelt invitasjonskort og bryllupsinvitasjon.

Bestilling på 10 dåpsinvitasjoner med 
lys blått designpapir.


Nå har jeg laget ferdig en liten stabel med 
invitasjonskort til en guttedåp.



Våren er høysesong for selskapelighet, og denne uka fikk jeg bestilling på 10 dåpsinvitasjoner via nettbutikken min på Epla. 


Invitasjonskortene er i en yndig og nostalgisk stil. På forsiden er kortet pyntet med lys blått designpapir og en søt, liten badeand med sølv glassglitter. Nederst har jeg stanset ut en rosebord, og "Invitasjon" er håndstemplet i sort. Inni kortet er det et håndstemplet oppsett med dato, tid etc. Invitasjonskortet består av to deler. Det er bundet sammen med hyssing for å få en røff kontrast til det søte.

Dessuten kan hempen brukes til å henge invitasjonen til pynt frem til selskapet finner sted.


Jeg lager også andre typer invitasjonskort og takkekort i samme stil på bestilling (se over). Det er bare å ta en titt i nettbutikken. Alle kortene koster 22 kr per stk, og minumumsbestilling er 4 kort.

5 kommentarer:

  1. Så nydelige, du er veldig dyktig til å lage alle disse fine kortene og merkelappene, har aldri sett maken.

    Stor klem fra Aud

    SvarSlett
  2. De var nydelige :) Koselig å lage de sånn at de som får dem kan henge de opp eller gjør noe ut av dem :) Ha en fin kveld videre, og kos deg med bestilliger! Klem

    SvarSlett
  3. Å så søte de var! Skjønner godt at du liker å lage disse, og at det kommer inn bestillinger. Så delikate :-) God helg

    SvarSlett
  4. Så vakre disse invitasjonene var, Inger!

    SvarSlett